
--.--.-- 
PICT0281re.jpg

i think i wish i could take my family back by money.
i don't need f**king money so please give them back. that's a ridiculous idea, i know.

i'm appreciate what they left for me from my heart..........really.
and i can work hard today.


色々あってほんとに大変だった。今年1年…まだ終わってないけど。
そういえば、一年前の今も私は別件でくったくただったなあ…w

思い返せばずいぶん頑張って、変わって、いろんな事が出来るようになったのに、
成長してない、成長してないって悩む時ってのは、次のステップへ行こうともがいてるいい証拠だよね。

ま、とりあえずはあと2週間頑張れば台湾だ(^ω^)なにしよー

2011.10.22 
PICT0231re.jpg


i've been sick... i don't know why but it sometimes happens.
probably because of hormone or something, always feversih.....

but i'll do best anyway until i'm going to Taiwan for the short vacation.
i bought a nice and cheep tour only including hotel charges and flight tickets.
i don't like to be involved in a tour planned. they take us to some shops....

i'll work hard tomorrow at my univesity :)


ここ1週間、なんだかよくわからない体調不良に;;
いつものこと、と言えばいつものことだからしかたないと
あせらず対応できるようになってきた。
一時期はとにかく体調崩さないようにとノイローゼ気味だったし…

とにかく今月頑張ったら台湾がご褒美。
ちょっと高いけどwでも行ける機会があまりないので、
安く行けるときに(^ω^)

2011.10.14 
PICT0329re.jpg

i've finished a tough presentation
and worked as a bad teaching assistant today.
i'm so tired but Taiwan is waiting for meee, haha.

i don't wanna think about my future grrrrrrr
why do i have to do job HUNTING? it's just a job, not a rabbit.
and i'm not a hunting dog neither.

寝る暇ないくらい時間かかった小説分析のプレゼン終えて、
今日はだめだめアシスタントとしてお手伝い。
とりあえず、また台湾にいくからそれまで頑張ろ…。

しゅーかつのことは忘れてしまいたい…というか忘れてた。てへw

2011.10.08 
PICT0272re.jpg

my school starts... why am i so sleepy? i was sleeping during the 3rd period today. haha

ねむーい・・・・ほんとに眠い。大学はじまっちゃった。
泣きそうになりながら大学へ~
こんなに嫌なの大学入って初めて。

2011.09.26 
PICT0288re.jpg

i just want to get out of this life, and run away.


逃げ出したい。
どうしようもない気持ちになるのは、
次のステップに進みたいのにどうしたらいいか分からないから・・・あああ

2011.09.22 
PICT0028re.jpg

カメラは人の心を写すというけれど・・・


2011.09.20 
PICT0024re.jpg


この旅の2日目の朝に、慣れないトイデジの「すべて削除」クリックしてしまった。
あの時のショックったらもう。
でもその瞬間から立ち直ってるのも不思議。
フィルムカメラで散々写真ダメにしたからかな。

2011.09.19 
PICT0318re.jpg

i'm back.
i could enjoy spending time in Okinawa and forget my real life.

unfortunately it didn't remind me anything of my last family trip in Okinawa.....
everything has changed. maybe i've changed.


沖縄から帰ってきました。
最初の数日はほんとに日常をすっかり忘れることができました。
こんなの初めて。

同じホテルに泊まってみたけど、残念ながら、
最後の家族旅行の記憶はよみがえってきませんでした。


2011.09.16 
PICT0016re7.jpg

カメラを相方にとられていたので、衝動買いしてみた。

カメラのえーっと、画面をのぞいた時にはそんなにビビットじゃないんだけど
PCに入れてみるとものすごーくビビット。

2011.09.09 
